Filmy kobieca nagość od przodu, kobiece włosy łonowe

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość od przodu, kobiece włosy łonowe. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Touch Me Not to oda do ludzkiego ciała i związanych z nim pragnień, ale przede wszystkim ― wezwanie do akceptacji odmienności. Adina Pintilie testuje w swoim filmie terapeutyczny potencjał dotyku, obnażenia ciała i emocji, a towarzyszy jej w tym trójka bohaterów. Wszyscy mierzą się przed kamerą z tym, co ich blokuje, ogranicza, przeraża. Obserwując relacje między nimi, Pintilie stawia pytania o to, jak rozumiemy „intymność”, „piękno”, „związki” czy „pożądanie”. W czasach, w których ciało może stać się polem ideologicznej bitwy, nagość okazuje się manifestacją wolności.
Octave, młody pisarz romantyczny, ma namiętny romans z hrabiną de Gamiani. Dowiedziawszy się, że jest niewierna, wyzywa rywala na pojedynek. Ranny Octave znajduje pocieszenie u słodkiej Fanny, która potajemnie ma bliski związek z Comtesse... itd. itd.

Bez urazy

6,4
6,7
Bohaterką filmu jest Maddie, kobieta która aktualnie ma finansowe problemy i może stracić rodzinny dom. Tak więc, gdy znajduje intrygującą, ale dobrze płatną ofertę pracy decyduje się zaryzykować. Zamożne małżeństwo chce, aby Maddie umówiła się z ich nieśmiałym i zamkniętym w sobie 19-letnim synem Percym. Mają nadzieję, że dzięki niej chłopak wyjdzie ze swojej skorupy i zanim pójdzie na studia zacznie cieszyć się życiem. W trakcie swojego zadania Maddie odkrywa coś zaskakującego.


Chłopi

7,5
8,3
Jagna, mimo wielkiej miłości do Antka Boryny, zostaje żoną jego ojca. Niebawem zostaje skazana na wygnanie ze wsi.
Nicolas Mallet (Jean-Louis Trintignant) to skromny pracownik banku, który pogodził się ze swoją przeciętnością na rzecz poczucia bezpieczeństwa, jakie daje mu nudna praca. Jednak pod wpływem przypadkowo spotkanego, dawnego przyjaciela z liceum, powieściopisarza Claude'a Fabre'a (Jean-Pierre Cassel), staje się pewnym siebie uwodzicielem oraz aroganckim człowiekiem działającym bez skrupułów.
Benoît (Xavier Beauvois) jest studentem historii sztuki. Został powołany do odbycia służby wojskowej i myśli, że jego starannie zaplanowane życie upadnie. Próbuje desperackiego gestu, który pomoże mu zostać zwolnionym. Idzie do psychiatry, który podaje mu leki przeciw depresji. Ponieważ to nie działa, próbuje samobójstwa. Lekarze wojskowi to formaliści: wyniki testów są pozytywne, ale lekarz wojskowy mówi mu, że ma HIV. Benoit bierze się za narkotyki. Następnie jedzie do Włoch i poznaje Claudię (Chiara Mastroianni). Wszystko wydaje się poprawiać, ale tylko przez krótki czas...
To historia prostego, młodego człowieka, który niewiele wie i pokłada nadzieję w każdym z nas. Inspektor policji Pharaon De Winter (Emmanuel Schotté). Historia jego naiwnego życia. Człowiek surowy i pokorny, który bierze na siebie zło innych i który bez końca cierpi z powodu tej sympatii. Jego dzieło, brudne śledztwo, powoli odkrywa jego rozpacz i strach przed własną winą, powszechną winą, winą naszej potwornej natury. Oto jego ofiara.
Reporter powraca z zagranicy by odnaleźć swoje dziecko które jest w szpitalu i pożegnać zmarłą żonę. W szpitalu poznaje lekarkę z którą zaczyna romans. Wkrótce kobieta cudem ucieka przed maniakalnym mordercą, który w brutalny sposób zabija swoje ofiary. Zaczyna się seria ofiar ...
Dochodzenie w sprawie samobójstwa młodej kobiety znalezionej martwej na dnie klifu odkrywa, że miała wielu kochanków obu płci, w tym siostrę jej brata i jej psychiatrę. Dziwna opowieść o absolutnej władzy i miłości.
Akcja rozgrywa się na początku XX wieku. Policja włamuje się do tajnego, prowincjonalnego burdelu, w którym mieszka Célestine (Lina Romay). Wszyscy są złapani, ale Célestine udaje się uciec. Zostaje przygarnięta przez Sébastiena, ogrodnika (Raymond Hardy), który z nią sypia, a następnie przez lokaja Malou (Richard Bigotini), który robi to samo. Obaj mężczyźni proponują hrabinie de la Bringuette, aby przyjęła Célestine na jej usługi jako służąca do wszelkich celów. Od tego momentu Célestine będzie sypiać z niemal wszystkimi mieszkańcami zamku. Jeśli zaś chodzi o starego, przykutego do łóżka księcia (Howard Vernon), będzie mu przysługiwać codziennie kilka stron erotycznych lektur. Pewnego dnia były pomocnik z burdelu tropi Célestine i zmusza ją, aby pomogła mu obrabować zamek i wyjechać z nim. Cały dom zamkowy, przekonany o jej niewinności, przybył jej wówczas z pomocą. Ale choć mogła zachować ukochane miejsce w zamku, z żalem opuszcza je… dla innych przygód.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…