Filmy restauracja, taniec, relacja mąż-żona

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje restauracja, taniec, relacja mąż-żona. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Rok 1987, James Brennan właśnie kończy naukę w college'u, i planuje się wybrać na wymarzoną podróż po Europie. Jednak nie ma wystarczających funduszy na taką wycieczkę, a rodzice nie zamierzają mu pomóc. Jedynym wyjściem jest podjęcie pracy w wesołym miasteczku i uzbieranie pieniędzy na wyjazd. Ta praca będzie prawdziwą szkołą życia dla Jamesa...
Cztery wieloletnie przyjaciółki raz w miesiącu spotykają się w stworzonym na własny użytek klubie czytelniczym. Niejedno już w życiu widziały, przeczytały i przeżyły, ale „Pięćdziesiąt twarzy Greya” okaże się w ich przypadku pozycją wyjątkowo inspirującą. Początkowo nieco onieśmielone, szybko dają się zauroczyć Christianowi Greyowi i jego zmysłowej pomysłowości. A ponieważ, jak wiadomo, życie jest krótkie, panie postanawiają nie tracić czasu i odkryć nowe twarze miłości. I choć z pewnością nie każdy facet to Grey, to niejednemu warto dać szansę…
Bronte - poważna i skromna mieszkanka Nowego Jorku, przeżywająca właśnie kłopoty finansowe, decyduje się zawrzeć fikcyjne małżeństwo z francuskim imigrantem Georgesem. Wszystko idzie pomyślnie, dopóki w sprawę nie włączają się węszący podstęp urzędnicy z biura imigracyjnego. Bronte i Georges, aby udowodnić, że naprawdę są mężem i żoną, zamieszkują razem. Poznają się i ... zakochują.


Na rauszu

7,5
8,0
"Na rauszu" opowiada historię grupy przyjaciół, nauczycieli szkoły średniej, zainspirowanych teorią, że skromna dawka alkoholu pozwala otworzyć się na świat i lepiej w nim funkcjonować. Nie przewidują jednak skutków, jakie pociągnie za sobą długotrwałe utrzymywanie stałego poziomu promili we krwi – przez cały dzień, również w pracy...
Josey Aimes (Charlize Theron) chciała mieć tylko stałą i pewną pracę pozwalającą na codzienne utrzymanie siebie i dwójki dzieci. Za namową swojej koleżanki Glorii (Frances McDormand) podejmuje pracę w kopalni żelaza w Minnesocie. Josey jest przygotowana na ciężką, ale dobrze płatną pracę, ale to, co spotyka ją w kopalni przechodzi jej najśmielsze oczekiwania. Prześladowana i molestowana przez stanowiących zdecydowaną większość w tej branży mężczyzn, postanawia walczyć o swoje prawa. Jej działania spotykają się jednak ze sprzeciwem lokalnego społeczeństwa.
Christian (Wes Ramsey), dwudziestoletni kelner, żyjący beztrosko i przyjemnie od imprezy do imprezy, przypadkiem zamieszkuje po sąsiedzku z Aaronem (Steve Sandvoss), spokojnym, dobrze wychowanym 19 - letnim mormonem, który pierwszy raz opuścił na dłużej swoje miasteczko. Przyjechawszy do Los Angeles z misją głoszenia wiary pukając od drzwi do drzwi. Nie wiedząc nic o preferencjach Aarona, Christian zakłada się z przyjaciółmi, że go "zaliczy", czego dowodem mają być majtki młodego mormona. Intryga zamienia się jednak w uczucie, którego żaden z nich się nie spodziewał. Aaron zostaje skonfrontowany z własną tłumioną seksualnością, a Christian ze swoją powierzchownością.
Dwie pary z długoletnim stażem: Rebecca i Tom oraz Toby i Elaine w tym samym czasie przeżywają kryzys w swoich związkach. Rebecca jest wziętą aktorką, zaś Tom opiekuje się domem i dziećmi. Tom ma świadomość, że jest uzależniony od seksu , ale zajęta pracą Rebecca zdaje się nie zauważać potrzeb męża. Z kolei Elanie po 10 latach spędzonych z Tobym marzy o dziecku i stabilizacji , ale Toby nawet nie chce o tym słyszeć. Wszystko zaczyna się zmieniać, gdy Tom poznaje Pamelę, a Toby – Faith... Obaj pozostają pod wielkim wrażeniem nowo poznanych kobiet, a stąd już tylko krok do zdrady... I jak tu zaufać mężczyźnie?
Alma Schindler jest córką znanego malarza, Emila Schindlera. Młodej Almy nie pociąga jednak malarstwo, a komponowanie i doskonalenie swojej sztuki pianistycznej. Dziewczyna coraz szybciej zyskuje uznanie jednej z bardziej utalentowanych pianistek. Dzięki licznym protekcjom udaje jej się spotkać z jednym z najbardziej cenionych wiedeńskich kompozytorów, Gustavem Mahlerem. Oboje zakochują się w sobie i podejmują decyzję o małżeństwie, mimo że kompozytor jest o dwadzieścia lat starszy od dziewczyny i jest Żydem.
Jak czuje się młoda matka nagrywająca na kasety magnetofonowe urodzinowe życzenia dla swoich córeczek wiedząc, że zostały jej dwa miesiące życia? Dlaczego główna bohaterka w wieku 23 lat ma dwójkę kilkuletnich dzieci, a jej sąsiadka - pielęgniarka dwudziestoparolatka mówi, że nie chce ich mieć? Czy osoba, której pozostało niewiele życia może się zakochać i z jakim skutkiem? Dlaczego niektórzy umierają tak młodo?
Rodzina Ménardów spotyka się co tydzień w „Au Père Tranquille”, kawiarni prowadzonej przez Henriego (Jean-Pierre Bacri), najstarszego syna. Tym razem zbiera się tam, aby świętować 35. urodziny Yolandy (Catherine Frot), żony najmłodszego Philippe'a (Wladimir Yordanoff). Kiedy czekają na Arlette, żonę Henriego, która, właśnie opuściła dom małżeński, drobne zmartwienia Philippe'a, dyrektora w firmie komputerowej, szybko znikają. Jak nigdy nie zapomina o imieninach jego matka, zajmujaca ważne stanowisko w dużej firmie programistycznej. Martwi się także o celibat swojej najmłodszej córki Betty (Agnès Jaoui), która potajemnie spotyka się z Denisem (Jean-Pierre Darroussin), kelnerem „Au Père Tranquille”. Kiedy powracają stare urazy, napęcie rośnie aż do nadejścia nowego porządku rodzinnego.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…