Kiedy ginie Soczek, partner Majamiego, policjanci z wydziału terroru rozpoczynają dochodzenie. Schwytanie sprawcy uważają nie tylko za swój obowiązek, ale też punkt honoru. Niestety, wydział jest przetrzebiony zmianami organizacyjnymi i zwolnieniami. W tej sytuacji, aby stawić czoła gangsterom, stołeczny komendant ściąga do Warszawy rozproszonych po prowincji, doświadczonych policjantów. W stolicy pojawiają się Despero, Metyl oraz – prosto z Waszyngtonu – Nielat, zwany obecnie Quantico. Tymczasem w walce o dominację nad miastem, toczonej między gangami z Pruszkowa i Wołomina, pojawia się trzeci, znaczący gracz – Czarna Wdowa...
Bernadetta Trusewicz krytyk
  • 7
  • FDB

To kino solidnie wykonane, gdzie reżyser bardzo umiejętnie tworzy kino gatunku, nie popisuje się inaczej, niż umiejętnością przedstawienia nam realistycznego świata różnych nieczystości. przeczytaj recenzję

Dawid Muszyński krytyk

Nareszcie dostajemy spójną opowieść. Wiemy, jakie są motywacje większości z bohaterów. Dorociński przywraca tej serii dawny blask. przeczytaj recenzję

Małgorzata Czop krytyk

Pitbull dobrze funkcjonuje jako kryminał, ciekawie punktuje zachowania społeczne i daje prztyczka skorumpowanym politykom, ale brak mu werwy i sensacji. przeczytaj recenzję

Piotr Mirski krytyk

Misja bohaterów może wydawać się absurdalnie szlachetna, ale Pasikowski potrafi sprawić, że na czas seansu wierzymy w czystość ich intencji - w to, że ryzykują życie dla krótkotrwałej satysfakcji, która gaśnie wraz z kolejnym dniem roboczym. przeczytaj recenzję

Łukasz Kołakowski krytyk

To Pitbull trochę za bardzo obdarty ze szczerości i surowości, którą oferował serial, jednak w dalszym ciągu dający się lubić. przeczytaj recenzję

Michał Piepiórka krytyk

Przepis na sukces, jak się okazuje, jest prosty – ale potrzeba prawdziwego talentu, by potrafić go zrealizować. A Pasikowskiemu niego nie brakuje. przeczytaj recenzję

Michał Derkacz krytyk

„Pitbull” Pasikowskiego to nie tylko dobry film, ale też wielki drogowskaz, pokazujący, że autostrada zbudowana przez Vegę, to nie jedyna droga do sukcesu w świecie polskich kryminałów. przeczytaj recenzję

Marcin Dorociński udowadnia, że jest jednym z najlepszych polskich aktorów, a postać Despera jest szyta na jego miarę. przeczytaj recenzję

Łukasz Kaliński krytyk

Pasikowski posprzątał buraczany chaos spod znaku Patryka Vegi tworząc obiecujący film, któremu jednak zabrakło dopracowanej fabuły i bardziej starannej realizacji. przeczytaj recenzję

Jan Dąbrowski krytyk

Przede wszystkim „Pitbull. Ostatni pies” ma to, czego filmom Vegi brakuje – jakość. przeczytaj recenzję

Kornel Nocoń krytyk

Ostatni pies przypadnie do gustu większości męskiej widowni. Nie spodziewajcie się jednak przaśności ostatnich filmów Vegi. przeczytaj recenzję

Produkcja Władysława Pasikowskiego podzielona jest na akty, ma zrealizowane zgodnie z kanonami sztuki filmowej otwarcie, ekspozycję, rozwinięcie akcji, jej zwroty, punkt kulminacyjny oraz efektowny finał. przeczytaj recenzję

Pitbull. Ostatni pies to nakręcony z szacunkiem dla całego filmowego świata Pitbulla oraz widzów kawał sensacyjnego kina. przeczytaj recenzję

Może i nowy Pitbull nie jest filmem doskonałym. Ba! Może i ma całkiem sporo wad. Jednak za klimat, aktorów i możliwość poczucia tej atmosfery, która towarzyszyła mi przy oglądaniu oryginalnej części, jestem reżyserowi bardzo wdzięczny. przeczytaj recenzję

Piotr Jamrozik krytyk

"Pitbull: Ostatni pies" w reżyserii Władysława Pasikowskiego to Pitbull, na jakiego zasługiwaliśmy. Ciekawa i wciągająca fabuła, rewelacyjne aktorstwo i świetne wykończenie. przeczytaj recenzję

Łukasz Spich krytyk

Trudno stwierdzić, co ten film wniósł do serii. To stwierdzenie najlepiej obrazuje fakt, że marka „Pitbull” po prostu się wyczerpała, a powstanie kolejnej części jest po prostu bezzasadne. przeczytaj recenzję

Więcej informacji

Proszę czekać…