Filmy kobiece włosy łonowe

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobiece włosy łonowe. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Octave, młody pisarz romantyczny, ma namiętny romans z hrabiną de Gamiani. Dowiedziawszy się, że jest niewierna, wyzywa rywala na pojedynek. Ranny Octave znajduje pocieszenie u słodkiej Fanny, która potajemnie ma bliski związek z Comtesse... itd. itd.

Chłopi

7,5
8,3
Jagna, mimo wielkiej miłości do Antka Boryny, zostaje żoną jego ojca. Niebawem zostaje skazana na wygnanie ze wsi.

Bez urazy

6,4
6,7
Bohaterką filmu jest Maddie, kobieta która aktualnie ma finansowe problemy i może stracić rodzinny dom. Tak więc, gdy znajduje intrygującą, ale dobrze płatną ofertę pracy decyduje się zaryzykować. Zamożne małżeństwo chce, aby Maddie umówiła się z ich nieśmiałym i zamkniętym w sobie 19-letnim synem Percym. Mają nadzieję, że dzięki niej chłopak wyjdzie ze swojej skorupy i zanim pójdzie na studia zacznie cieszyć się życiem. W trakcie swojego zadania Maddie odkrywa coś zaskakującego.


Biedne istoty

6,6
8,4
Opowieść o ewolucji Belli Baxter, młodej kobiety przywróconej do życia przez genialnego i niekonwencjonalnego naukowca, doktora Godwina Baxtera. Pod opieką Baxtera Bella jest chętna do nauki. Jednak głodna przygód, których jej brakuje, Bella ucieka z Duncanem Wedderburnem, przebiegłym i rozpustnym prawnikiem, w burzliwą podróż przez kontynenty. Wolna od uprzedzeń swoich czasów, Bella staje się niezłomna w swoim celu, jakim jest opowiadanie się za równością i wyzwoleniem.
Touch Me Not to oda do ludzkiego ciała i związanych z nim pragnień, ale przede wszystkim ― wezwanie do akceptacji odmienności. Adina Pintilie testuje w swoim filmie terapeutyczny potencjał dotyku, obnażenia ciała i emocji, a towarzyszy jej w tym trójka bohaterów. Wszyscy mierzą się przed kamerą z tym, co ich blokuje, ogranicza, przeraża. Obserwując relacje między nimi, Pintilie stawia pytania o to, jak rozumiemy „intymność”, „piękno”, „związki” czy „pożądanie”. W czasach, w których ciało może stać się polem ideologicznej bitwy, nagość okazuje się manifestacją wolności.
W świecie zamieszkanym przez ludzi i kukiełki grasuje seryjny morderca. Na ofiary wybiera dawne gwiazdy legendarnego telewizyjnego show. Wszyscy denaci to kukiełki. Początkowo śledztwo w tej sprawie samotnie prowadzi były detektyw – pluszowy Jim. Żaden człowiek bowiem nie zawraca sobie głowy niedolą swych fastrygowanych sąsiadów. Jednak gdy sprawa staje się głośna, Jim otrzymuje wsparcie w postaci nieokiełznanej, niegrzecznej i niesympatycznej detektyw Edwards. Ta pomoc okaże się tak męcząca, że Jimowi zaczną puszczać nerwy, a nawet szwy. A to dopiero początek, bo rozpruwacz nie zwalnia tempa…
W hotelu na północnym wybrzeżu Portugalii przy basenie wypoczywa kilka rodzin turystów, podczas gdy rodzina właścicieli płacze. Wydaje się, że napięcia stopniowo dotykają wszystkich mieszkańców.

Wahou!

0,0
Oracio (Bruno Podalydès), nowicjusz w świecie nieruchomości, któremu towarzyszy stażysta Jim (Victor Lefebvre) i koleżanka Catherine (Karin Viard), niedawno owdowiała z trudnościami w odzyskaniu sił, są agentami nieruchomości, którzy chcą tylko jednego: wywołania efektu „Wow!” z ich klientami. W tym celu mają do zaoferowania dwie nieruchomości. Pierwsza to duży mieszczański dom w Louveciennes, z charakterem, ale po remoncie, nadal zamieszkiwany przez właścicieli, w tym męża niechętnego sprzedaży. Drugi to nowe mieszkanie w tak zwanym "złotym trójkącie" Bougival. Wszystko jest gotowe, ale parada potencjalnych nabywców, ich uczucia, zauroczenia i rozczarowania wystawi ten tandem agentów na próbę.
Opowieść o dwóch przyjaciółkach, które pragną otrząsnąć się z wojennej traumy, toczy się w 1945 roku w Leningradzie, który dochodzi do siebie po latach oblężenia. Bohaterki „Wysokiej dziewczyny”, Masza i Ija, próbują nie tylko zapomnieć o tym, czego doświadczyły, ale także przypomnieć sobie kim były, nim zardzewiały ich plany, emocje i uczucia. Inspiracją dla młodego reżysera był wstrząsający reportaż noblistki Swietłany Aleksijewicz, „Wojna nie ma w sobie nic z kobiety” i tym, co wspaniały film Bałagowa czyni wyjątkowym, jest właśnie kobieca perspektywa. Reżyser nie skupia się więc na heroicznych wojennych czynach, lecz na nowo definiuje bohaterstwo: jako codzienne drobne zwycięstwa życia nad śmiercią, nadziei nad żałobą, młodości nad dramatycznymi doświadczeniami.
Benoît (Xavier Beauvois) jest studentem historii sztuki. Został powołany do odbycia służby wojskowej i myśli, że jego starannie zaplanowane życie upadnie. Próbuje desperackiego gestu, który pomoże mu zostać zwolnionym. Idzie do psychiatry, który podaje mu leki przeciw depresji. Ponieważ to nie działa, próbuje samobójstwa. Lekarze wojskowi to formaliści: wyniki testów są pozytywne, ale lekarz wojskowy mówi mu, że ma HIV. Benoit bierze się za narkotyki. Następnie jedzie do Włoch i poznaje Claudię (Chiara Mastroianni). Wszystko wydaje się poprawiać, ale tylko przez krótki czas...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…