Filmy artystka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje artystka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Geniusz

6,9
Geniusz to 10-odcinkowa antologia, oparta na głośnej biografii Alberta Einsteina, autorstwa Waltera Isaacsona. W serii widzowie prześledzą losy obdarzonego niezwykłą wyobraźnią i buntowniczą naturą pracownika urzędu patentowego, który po skończeniu studiów bezskutecznie ubiegał się o posadę nauczyciela i próbował napisać doktorat, by w późniejszych latach odkrywać tajemnice atomu i wszechświata. Każdy kolejny epizod będzie omawiać wybitne osiągnięcia naukowe Einsteina i jego burzliwe życie osobiste.
Yay! Właśnie to Gina powtarza, gdy sprawy idą po jej myśli albo gdy ma dobry nastrój. Dzięki swojemu lekkiemu pióru Gina zdobyła stypendium do prestiżowego Karaibskiego Instytutu Muzycznego (IMC) w Puerto Rico, który nie ma sobie równych w nauce latynoskich rytmów. To również kolebka odnoszącego sukcesy reggaetonu. Gina jest radosną, żywiołową i kreatywną dziewczyną, która uwielbia pisać. Jej marzeniem jest tworzyć piosenki dla najlepszych artystów i przekazywać swoje pomysły i uczucia słuchaczom. Dziewczyna marzy, by tworzyć utwory dla Jaydena, który jest młodzieżową sensacją ulicznych rytmów, a zarazem synem dyrektora i właściciela IMC. Gina nieustannie dzieli się w sieci swoimi tekstami piosenek, w tym również rapem, a setki dzieci i nastolatków obserwują jej konto @ginayei. Uczniowie IMC będą eksperymentowali z różnymi rytmami, takimi jak trap, latynoski pop, a nawet ballady, ale reggaeton zawsze będzie leżał u podstaw każdego utworu. Gina pozna Manu, miłego i czarującego chłopaka, który jest zdeterminowany, by osiągnąć sukces i zdobyć sławę. Razem stworzą miłosną piosenkę, której słowa i muzyka będą esencją karaibskiego brzmienia. W galerii sław już szykują miejsce dla tego duetu!
Postpunkowy dramat psychologiczny o młodej kobiecie łaknącej życia pośród szarości PRL. Opowieść o więzi matki i córki, głodzie wolności, seksie i medytacji. Historia rozpoczyna się w Trójmieście w 1987 roku, a kończy w 1989, po pierwszych wolnych wyborach w Polsce. Jej tłem jest buntownicza trójmiejska scena muzyczna końca lat osiemdziesiątych, kulturalny i społeczny fenomen tego okresu i zapowiedź rewolucyjnych zmian w Polsce.


Fascynująca biografia poetki Agnieszki Osieckiej. Serial przedstawia jej życie od wczesnej młodości, przypadającej na lata pięćdziesiąte, aż do śmierci, czyli lata dziewięćdziesiąte XX wieku. Tłem tej biograficznej opowieści są artystyczne, obyczajowe oraz polityczne realia tamtych czasów, poczynając od edukacji w komunistycznej szkole przez studia w Szkole Filmowej w Łodzi i kolorowy świat studenckich teatrzyków – warszawskiego STS-u i gdańskiego Bim-Bomu. To opowieść o spektakularnych sukcesach i porażkach Osieckiej, zarówno w walce z cenzurą, jak i wynikające z trudnych życiowych wyborów.
Opowieść zaczyna się, kiedy tytułowa bohaterka ma 15 lat i jest w liceum. Przeżywa pierwsze zauroczenie, pierwszy seks, miłosne rozczarowanie. Jedna rzecz nie ulega dla niej wątpliwości: dziewczyny chodzą z chłopakami. Jej życie zmienia się jednak na zawsze, gdy pewnego razu spotyka Emmę, młodą kobietę o niebieskich włosach. To właśnie dzięki niej Adela odkryje swoje pragnienia i kobietę w sobie.
Astrid (Alison Lohman) ma 12 lat i mieszka w Kalifornii. Ingrid, jej matka (Michelle Pfeiffer), jest równie piękną, co wyzwoloną poetką. Pewnego dnia w ich dość nietypowe, ale szczęśliwe życie wkracza Barry (Billy Connolly), który najpierw rozkochuje w sobie Ingrid, a potem łamie jej serce i rujnuje życie. Ingrid mści się na nim podając truciznę sporządzoną z jej ulubionego kwiatu - białego oleandra. Gdy matka zostaje skazana na dożywocie, Astrid rozpoczyna wieloletnią tułaczkę po rodzinach zastępczych, poznając smak zakazanej miłości, narkotyków, głodu, prób samobójczych i... miłości. Próbuje zachować własną tożsamość we wciąż zmieniającym się otoczeniu. Przez te wszystkie lata prowadzi korespondencję z matką. Astrid uczy ją, czym jest miłość, a matka daje jej siłę przetrwania.
33-letnia Julia ma wszystko: kochających rodziców, utalentowanego męża odnoszącego sukcesy za granicą i pracę będącą jednocześnie jej największą pasją. W ciągu zaledwie kilku miesięcy jej życie zmienia się bezpowrotnie, a Julia musi wydorośleć. Nagła choroba i śmierć matki, oglądane z bliska, są zupełnie inne niż można to sobie wyobrazić. Tragedia zmienia się w absurd, a w sytuacje dramatyczne wdziera się śmiech zamiast spodziewanych łez.

Maudie

6,9
7,3
Film jest niezwykłym romansem, w którym pewien samotnik (Ethan Hawke) proponuje kruchej, ale zdeterminowanej kobiecie zwanej Maudie (Sally Hawkins), żeby była jego gospodynią domową. Maudie, choć jest zgarbiona i ma kalekie dłonie, jest pełna energii. Chce być niezależna, żyć z dala od jej nadopiekuńczej rodziny – i przede wszystkim pragnie z wielką pasją malować obrazy

Amsterdam

5,9
5,2
Amsterdam to film uznanego filmowca Davida O. Russella i oryginalna epopeja kryminalna o trzech bliskich przyjaciołach, którzy znajdują się w centrum jednego z najbardziej szokujących, tajnych spisków w historii Ameryki. Ta fascynująca i bogata w szczegóły opowieść – rozgrywająca się w latach trzydziestych ubiegłego wieku – w błyskotliwy sposób łączy fakty historyczne z fikcją, tworząc aktualne przeżycie filmowe. Jądrem historii jest trójka nieprawdopodobnych przyjaciół: lekarz i prawnik, obaj weterani I wojny światowej, którzy zostali ranni w bitwie, oraz pielęgniarka, która opiekowała się nimi w belgijskim szpitalu. W Amsterdamie zawarli pakt i przysięgli sobie, że zawsze będą się wspierać. Po latach spotykają się ponownie w Nowym Jorku, gdzie zostają fałszywie oskarżeni o zbrodnię i nieświadomie stają się częścią globalnego spisku.
Jean-Etienne Fougerole (Christian Clavier) jest inteligentnym humanistą. Ożenił się z bogatą dziedziczką wielkich włości (Elsa Zylberstein). Fougerole promuje w debacie telewizyjnej swoją nową powieść „À bras ouverts”, w której m. in. zaprasza do swego domu osoby najbardziej potrzebujące. Jego przeciwnik nie może uwierzyć w to co on opowiada w swojej książce. Urażony słowami przeciwnika, Fougerole, przyjmuje wyzwanie, aby nie stracić twarzy. I już tego samego wieczoru, ktoś zadzwonił do drzwi jego pałacu. Przekonania Fougerole zostaną wystawione na próbę!
Słowa kluczowe

Proszę czekać…